0 0

ספות מעוצבות: התאמת הספה המושלמת לחלל הבית

ספות מעוצבות: התאמת הספה המושלמת לחלל הבית

התאמת הספה המושלמת לחלל הבית מצטיירת בעיני רבים כאחת המטלות הקשות ביותר בעת תכנון עיצוב פנים וחלל הסלון בבית. כאשר אנחנו מדברים על בחירת ספה יש רצון עז לשלב בין ספה מודרנית ומזמינה לפונקציונאליות בלתי מתפשרת.

עולם עיצוב הפנים בשנים האחרונות שובר כל תקרת זכוכית מה שמבטיח לכם הגעה ליעד הנכסף – מערכת ישיבה מודרנית, פונקציונאלית ומתאימה לחלל הבית בצורה מושלמת.

החלטנו לצאת למרפסת של הגלריה, לשאוף מעט אוויר של שוק הפשפשים ולתת לכם מספר טיפים שיעזרו לכם לבחור את הספה המושלמת. אתם מוכנים?

אמור לי מה הסגנון שלך ואגיד לך מי אתה

בחירה נכונה של ספה מתחילה בהתאמת הסגנון. כמו שכבר הצלחתם להבין עולם עיצוב הפנים הוא עולם שלא נגמר, תוכלו למצוא ספות מעוצבות במגוון רחב של סגנונות – מודרני, וינטג’, כותנה מצרית ועוד!

לפני שאנחנו בוחרים את הספה החדשה שלנו נצטרך לשאול את עצמנו מה הוא העיצוב שמאפיין את הבית שלנו, מה הם החפצים שנמצאים בקרבת הספה – שולחן צד לסלון, מזנון עץ או אפילו אקססוריז שונים.

לאחר שלקחנו בחשבון את כל הפריטים שנמצאים בחלל בו נמצאת הספה הגיע הזמן שלנו לאפיין את הספה המושלמת ביותר עבורנו. אז איזה טיפוס אנחנו?

ספה שמתכתבת עם החלל זה מעולה: אבל מה עם ניקיון?

אין ספק שספה מעוצבת אשר מתכתבת עם החלל זו כבר התחלה טובה. אך אחד הדברים שאנחנו צריכים לקחת בחשבון ברגע קניית ספה הוא ניקיון הספה.

דמיינו את עצמכם משקיעים אלפי שקלים בספה מעוצבת ולאחר מכן מגלים שהבד עליו היא מבוססת לא דוחה כתמים או לחילופין אי אפשר לנתק את הבדים ולכבס אותם במכונת כביסה ייעודית. אכן מדובר בסיטואציה לא נעימה.

בדקו מעט על ניקיון הספה, האם הספה דוחה כתמים ואיך ניתן לנקות אותה בצורה שלא תפגע באיכות ונראות הספה.

בחירה נכונה מתחילה ב SAGE-TLV

זה הזמן לחזור מסע אחורה בזמן לשנת 2016, השנה בו החלטנו לפתוח גלריה לריהוט ואקססוריז ייחודי. לקחנו את האהבה שלנו לאקססוריז והום סטיילינג צעד אחד קדימה ויצרנו שיתוף פעולה עם הספקים הגדולים בעולם על מנת להנגיש לכם את המוצרים הטובים ביותר במחירים נוחים.

עובדי SAGE-TLV מתחילים את היום בידיעה שהם חלק מפלטפורמה פורצת דרך והידיעה שחדשנות ולייף-סטייל זה לא טרנד, זו דרך חיים.

אנו מזמינים אתכם להצטרף אל חוג לקוחותינו ולהצטרף גם אתם למהפכה. אתם עדיין פה?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0
עגלת הקניות שלך
עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות
Calculate Shipping
דילוג לתוכן