0 0

פינות אוכל מעוצבות: גם העין אוכלת

זה מאוד חשוב שהאוכל בבית יהיה טעים, אך מעבר לפה שטועם גם העין אוכלת. כאשר אנחנו מדברים על פינות אוכל אנו מדברים על חלק בלתי נפרד מעולם ההום-סטיילינג.

אין זה משנה אם אתם עוברים לדירה חדשה או שמא החלטתם להחליף את פינת האוכל העכשווית שלכם – הגעתם למקום הנכון!

לאחר מבט חטוף לנוף של שוק הפשפשים וכוס קפה קטנה, החלטנו להוציא את הלפטופ ולענות לכם על השאלות הנשאלות ביותר בסטודיו.

“החלטתי לקנות פינת אוכל חדשה, למה אני צריך לשים לב?”

אפשר להגיד שזו השאלה שהכי חוזרת אצלנו בסטודיו. כאשר אנחנו מדברים על בחירת פינת אוכל חדשה אנו מדברים על עשרות פרמטרים שונים בהתאם לצרכים של הלקוח.

אחד הדברים החשובים ביותר הוא גודל פינת האוכל והמקום בו הוא יהיה, עלינו לצאת מנקודת הנחה שאנחנו מקצים מספיק מקום בחלל כך שגם אם מגיעים אלינו אורחים נוכל לפתוח מעט את השולחן ולספק מרווח נשימה לכולם.

עמידות השולחן: אתם קונים לטווח הרחוק

סביר להניח שאתם לא מתכננים להוציא אלפי שקלים לטווח הקצר, יש פה ראייה לטווח הארוך למוצר איכותי ועיצובי שהולך לשמש אותנו.

לכן, בדקו את עמידות השולחן – האם השולחן עמיד בפני שריטות, חום, קור, צבע. משפחות עם בעלי חיים וילדים קטנים צריכים להשקיע מחשבה רבה בבחירת השולחן.

לא מסתכלים ימינה ולא שמאלה: קובעים תקציב מסודר

קביעת תקציב מסודר תעזור לנו למצוא את הפינה המתאימה ביותר עבורנו במסגרת הסכומים שאנחנו יכולים לאשר לעצמנו. אין סיבה שנתחיל דילמות שונות במעמד הרכישה ונכניס את עצמנו להתחייבויות שאנחנו בספק אם נעמוד בהם, טרם הרכישה קבעו לעצמכם תקציב עם אפשרות חריגה ידועה מראש.

החשיבות בהתכתבות עם שאר החלל

פינת אוכל מעוצבת היא התחלה טובה, אך עלינו לוודא שהיא מתכתבת עם כל החלל בכדי להימנע מאי הרמוניה בחלל.

לרוב, בסביבה בה נראה פינות אוכל אנו נראה גם שולחן צד, שולחן סלון, ספלים מעוצבים, מראה עם מסגרת עץ, תמונות מעוצבות, מזנון עץ ועוד עשרות פריטים שונים.

עלינו להתחשב בכל הפריטים הנמצאים בחלל, רק כך נוכל ליצור הרמוניה מלאה. עלינו לזכור שבסוף העין אוכלת, אם אנחנו נמצאים בחלל נקי, עיצובי ונעים פשוט הרבה יותר כיף לאכול!

SAGE-TLV: השינוי מתחיל כאן

בשנת 2016 יצאנו למסע ופתחנו את הגלריה המדהימה שלנו. במשך שנות עבודתינו חרטנו לנו לדגל לא להיות חלק מטרנד אלא להפוך את עולם החדשנות והלייף סטייל לאורח חיים.

המטרה שלנו היא להנגיש ללקוחותינו מוצרים ייחודיים ועיצוביים באיכות גבוהה ובמחירים נוחים לכל כיס. אם אתם מחפשים בנאלי הגעתם למקום הלא נכון, אנחנו פה כדי ליצור תוכן ויזואלי שיפיל אתכם!

זה הזמן שלכם להצטרף למהפכה, מחכים לכם בשוק הפשפשים. כוס קפה עלינו!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0
עגלת הקניות שלך
עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות
Calculate Shipping
דילוג לתוכן