0 0

עיצוב פינת אוכל: איך לעשות את זה נכון?

היא נמצאת במרכז הבית ומשמשת מעין “מוקד עליה לרגל”, מדי יום בגלריה שלנו אנחנו נתקלים באנשים אשר פשוט רוצים להבין משהו אחד פשוט – “איך אני יכול לעצב את פינת האוכל שלי?”.

מאחר שמדובר באחד החללים החשובים ביותר בבית, חלל בו נועדים ונפגשים בני המשפחה במהלך ארוחות היום, ארוחות שישי ואפילו ארוחות משפחתיות, מדובר במשימה קצת מורכבת אבל לגמרי אפשרית.

הכנו כוס קפה קטנה, יצאנו לנשום את אויר השוק ויצאנו החוצה במטרה לקחת את הניסיון שלנו ולהוציא אותו לכדי כתיבה(לפעמים אנחנו טובים גם בזה), ולתת לכם מספר כללי מפתח לעיצוב פינת אוכל. אתם מוכנים?

עיצוב פינת אוכל: אל תשכחו מחלל הבית!

עיצוב פינת אוכל היא משימה לא פשוטה כשלעצמה, יחד עם זאת אסור לנו לשכוח שפינת האוכל היא חלל שנמצא בבית, לכן עלינו לדאוג שהחלל יתכתב בצורה מושלמת והרמונית עם שאר חלל הבית.

פינת אוכל מבוססת על כפריות ועץ לאו בהכרח מתאים לעיצוב מודרני, אנחנו מבינים את הרצון וההתלהבות בליצור פינת אוכל נעימה ו”עיצובית” אך אסור לנו לשכוח שהוא חלק מחלל הבית ועלינו לשמור על רצף עיצובי ועל אחידות מסוימת.

בחירה נכונה מתחילה בתאורה נכונה

אחד הדברים החשובים ביותר בכל חלל בבית ובדגש על פינת האוכל הוא התאורה בחלל. מעבר לכך שהתאורה היא זו שתראה לעולם את העיצוביות הבלתי נגמרת והמחשבה מאחורי עיצוב פינת האוכל אך יחד עם זאת עלינו לקחת בחשבון שמדובר במקום ישיבה בו אנו אוכלים, מארחים ויושבים לאורך זמן. לכן נצטרך לשלב גופי תאורה מודרניים ופונקציונאליים.

לא ביג דיל: הכל מתחיל ומסתיים בבחירת הרהיטים הנכונים

עיצוב פינת אוכל טובה מתחילה ומסתיימת בבחירת הרהיטים הנכונים. לאחר שגיבשנו לעצמנו בראש איך אנחנו רוצים שהחלל יראה אנו צריכים לעבור לשלב בחירת הרהיטים.

בחירת שולחן – מדובר באחת הבחירות החשובות והמרכזיות ביותר בפינת האוכל שלכם, איך תראה פינת האוכל שלכם מושפעת בעיקר מבחירת השולחן. עלינו להתאים את השולחן בצורה מושלמת לחלל, כך שישאר מקום לניידות ואקססוריז אחרים. כמו כן, עלינו להתאים את הגודל ואפשרויות ההרחבה של השולחן בהתאם לכמות האנשים בבית תוך כדי התחשבות בימים מיוחדים. אנו ממליצים על שולחן קונסולה ייעודי לפינת האוכל אשר משלב פונקציונאליות ועיצוביות.

בחירת כיסאות – כל כיסא למעשה צריך שולחן, תוכלו לבחור בשולחן וכיסא אשר מורכבים מאותו סט אך זה ממש לא מחייב. אחד הדברים הטרנדיים והחמים ביותר באופנה העכשווית היא לעשות Mix&Match. על הכיסאות להיות מתאימים מבחינה עיצובית לשולחן אך באותה הנשימה גם נעימים לישיבה ארוכה וממושכת.

אקססוריז – אקססוריז הם למעשה הנגיעות הקטנות שלנו בחלל, אלו שלרוב אנחנו נשאיר לסוף אחרי שכבר הכל עומד. אצל חלקנו אקססוריז הם אהבה של ממש ואפילו השלב הכיפי ביותר בעיצוב פינת האוכל.  למעשה, יש כל כך הרבה אפשרויות לעיצוב הפינה – אהיל קש, ספלים מעוצבים הנמצאים על גבי סטנד ייעודי, מראה עם מסגרת עץ, תמונות מעוצבות ועוד.

עושים את זה נכון: עושים את זה עם Sage-TLV

אנחנו מתקרבים לסוף הכתבה שלנו, נשאבנו כל כך עד כדי כך שהקפה שלנו כבר הפך להיות די קר ולא שתי במיוחד…

אחד הדברים שאנחנו הכי אוהבים לעשות זה לעצב, אנחנו מאמינים ביכולת ובכוח של עיצוב להפוך כל חלל לסיפור – זו הסיבה גם שפתחנו את הגלריה המהממת שלנו.

בגלריה תוכלו למצוא ריהוט ואקססוריז ייחודי, לצד אביזרי דקורציה, רהיטים והום סטיילינג שמותאם במיוחד עבורכם. המטרה שלנו היא לקחת את החלום העיצובי שלכם ולהפוך אותו לכדי מציאות בשילוב של שלושה דברים חשובים – איכות גבוהה, ייחודיות ושירותיות.

אנו מזמינים אתכם לעשות שינוי בחלל הבית ולהגיע לגלריה שלנו בשוק הפשפשים – עושים את זה נכון, עושים את זה איתנו!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0
עגלת הקניות שלך
עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות
Calculate Shipping
דילוג לתוכן