0 0

השדרוג אף פעם לא היה קל יותר: טיפים לשדרוג חדר השינה

אם הגעתם לפה סביר להניח שאתם מעוניינים לשדרג את חדר השינה שלכם, אין זה משנה אם החלום שלכם הוא חדר מפנק ברמת מלון חמישה כוכבים או אותנטיות בצורת הצימר האחרון שהייתם בו – ישנם מספר כללי ברזל וטיפים שיכולים להפוך את החדר שלכם לחדר חלומותיכם.

שדרוג חדר השינה הוא מלאכת מחשבת של ממש, אנשי עיצוב הפנים של Sage-TLV החליטו לקחת הפוגה קצרה מיום העבודה ולצייד אותנו במספר טיפים שיעזרו לנו.

זה הזמן להתלכלך קצת: מוכנים לצבוע את הקירות?

למעשה, אתם לא צריכים להשקיע עשרות אלפי שקלים בשיפוץ החדר כדי לשנות אותו מן הקצה אל הקצה. עם השקעה כספית לא גדולה במיוחד תוכלו לצבוע את חדר השינה שלכם כאוות נפשכם ולהתחיל לבנות את יסודות החידוש של החדר.

זה הזמן שלכם להתפרע, תרשו לעצמכם לחלום. נמאס לכם מהלבן הבנאלי? תוכלו לבחור בכל צבע שרק תרצו(רק קחו בחשבון שמדובר בחדר השינה שלכם…). מה שנשאר לכם זה לעלות על חולצת סיום מסלול, ללבוש מכנסי עבודה ולהתחיל לצבוע את החדר.

תוסיפו קצת טוויסט לחדר: רהיטים לחדר השינה

לצבוע את החדר זה יפה אך זה לא מספיק, אם אתם רוצים להפוך את החדר שלכם לחדר חלומותיכם יש לכם עוד לא מעט עבודה. ניתן למצוא היום חנויות רהיטים אשר ניתן למצוא אצלם מציאות של ממש.

תוכלו לעצב את החדר באמצעות רהיטים לחדר השינה – מזנון עץ, אהיל קש, שידות וכל רהיט שיעזור לכם לשלב מודרניות, פונקציונאליות והרמוניה עם שאר חלל החדר – קחו בחשבון את צבע הקירות, המיטה ואם אתם ממש לוקחים את זה צעד קדימה גם הסדינים.

דרך נוספת להוסיף טוויסט לחדר היא דרך אקססוריז לחדר השינה – ספלים מעוצבים על השידה, מראה עם מסגרת עץ ואפילו מנורות לד יכולות לקדם אתכם אל החדר מושלם.

“אור, כן את האור – את הכוח” – הוסיפו תאורה לחדר

אחרי שזימזמנו מעט את השיר וחזרנו כמעט 2 עשורים אחורה אנחנו יכולים להגיד בפה מלא שהאור הוא למעשה הכוח של החדר שלכם.

אנו ממליצים לקחת את עניין התאורה בכובד ראש, בין אם מדובר בתאורה מרכזית לחלל החדר אשר תוכל להבליט את החדר שלכם בצורה טובה יותר ולתת לכם תחושה מרעננת. אגב, מחקרים רבים קושרים בין מצב הרוח לתאורה הקיימת. קחו זאת בחשבון.

מעבר לתאורה המרכזית של החדר קחו בחשבון את התאורה הצדית, אוהבים לקרוא ספר בלילה? עובדים עם הפלאפון? תוכלו לדאוג לעצמכם לתאורה צדית אשר תקרין אור על חלקים קטנים ורלוונטים מהחדר. אגב, מדובר באחלה פתרון למחלוקות עם בן הזוג…

לבנות את החדר המושלם: אתם צריכים בעל מקצוע איתכם

כמו שכבר הצלחתם להבין, בניית החדר המושלם היא מלאכת מחשבת של ממש. אם הגעתם עד לפה סימן שגם אתם חושבים ככה וכבר יש לנו משהו אחד במשותף.

בשנת 2016 החלטנו לקחת את האהבה שלנו לריהוט, אקססוריז ועיצוב פנים לא מתפשר ופתחנו את SAGE-TLV. הבייבי הקטנה שלנו הפכה מהר מאוד לבחירתם של משקי בית רבים אשר מחפשים ריהוט ואקססוריז ייחודי ומיוחד לבית.

אנו מתמחים בשיווק אביזרי דקורציה, יחד עם הום סטיילינג ומציאת הרהיטים הטובים ביותר, שאגב? ניתן למצוא רק אצלנו!

אנחנו מזמינים אתכם לקחת אתנחתא קטנה מהיום, לעצור אצלנו בגלריה בשוק הפשפשים ופשוט להתחיל לחלום. אתם חושבים שזה גדול עליכם? אנחנו כבר מחכים…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0
עגלת הקניות שלך
עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות
Calculate Shipping
דילוג לתוכן