0 0

הדרך לעיצוב הגינה מתחיל פה: כדים מעוצבים

אם הגעתם לפה אנו יכולים להניח כי הום סטיילינג ועיצוב הגינה שלכם הם חלק בלתי נפרד מן היום שלכם. אם אתם מעצבים את הגינה אתם וודאי יודעים כי כדים מעוצבים הם פריט חובה בכל גינה ומרפסת, יחד עם זאת אנו רואים בשוק מגוון רחב של כדים העשויים מצורות שונות, טקסטורות ומרקמים אחרים ועיצוביות שונה בצורה כללית. המטרה שלנו היא לקחת את הכדים ולהתאים אותה בצורה מושלמת אל החלל שלנו כך שתהיה הרמוניה מושלמת אל מול שאר הכדים והצמחים. איך עושים זאת נכון? SAGE-TLV פה כדי לענות לכם על כל השאלות.

מציאת כדים המחזיקים בשמש: משימה לא קלה במיוחד

אנו חיים במדינת ישראל, מדינה שטופת שמש בה אפילו בחודשי החורף הקרים ניתן למצוא מספר ימים חמים של שרב(כן, זו המדינה שלנו), לא מעט אנשים תוהים איך ניתן לרכוש כד אשר יתאים בצורה נכונה לאקלים שלנו. אנשים רואים במלאכה זו משימה לא קלה במיוחד, אך עבור SAGE-TLV היא לא מהווה בעיה כלל. אנו ממליצים לכם לרכוש כדים העשויים מחומרים ייעודים כמו חרס, זכוכית מחוסמת, כדים מפלסטיק וחומרים נוספים – אלו יחזיקו מעמד זמן רב ועמידים בפני נזקי מזג האוויר. 

תאורה היא שם המשחק

אנו מאמינים כי אנחנו צריכים ללטש ולהוציא את היופי המקסימלי מכל כד, אחד הדרכים המקוריות והטרנדיות ביותר בשנים האחרונות היא לספק פתרונות תאורה ייחודים, מותאמים אישית ומחמיאים לגינה שלכם. פתרונות אלו למעשה יקחו את כל הצמחים שלכם ואת הכדים שלכם ויתנו להם להיות “במרכז הבמה”. בעזרת שילוב נכון של צבעים ותאורה נוכל לקחת כל צמח וכד ולתת בהם חיים.

התאימו את הכדים לגודל הגינה

אנחנו אימפולסיביים מטבענו, אנחנו רואים כד יפה בחנות ואנחנו ישר רוצים לקנות – מה שאנחנו לא זוכרים ו/או מבינים באותו רגע הוא כי הכד לא מתאים לחלל שלנו הן מבחינת הגודל שלו והן מבחינת ההתכתבות עם העיצוב הקיים. לכן, כאשר אנחנו רוכשים כדים עלינו לבדוק כי הכדים מותאמים לגודל הגינה, כמו כן אנו לא רוצים ליצור צפיפות בין הכדים והצמחייה השונה, לכן חשוב לדעת לשמור על רווחים נכונים ולתת לכל פרח וצמח להתבטא בצורה שלו.

חלק בלתי נפרד מן עיצוב הבית

כאשר אנחנו מדברים על כדים לבית אנו מדברים על חלק בלתי נפרד מן עולם עיצוב הפנים, מדובר באקססוריז שמוסיף לא מעט לגינה, למרפסת, לחדרי השירות ואפילו לדלת הכניסה לבית שלכם. דרך כדים מעוצבים תוכלו ליצור תוכן ויזואלי מקורי ומרהיב להוסיף לא מעט לחלל הבית שלכם. אנו מאמינים כי עיצוב הפנים והחוץ אומר לא מעט על דיירי הבית, מה אתם חושבים?

לא חייבים להיות צמחים אמיתיים: צמחים מלאכותיים

לא מעט מאיתנו מחזיקים בחלום כי יהיה להם גינה גדולה ובריאה ופרחים איכותיים הפורחים לאורך כל ימות השנה. יחד עם זאת, לא תמיד יש זמן ו/או ידע מספיק לגידול ותחזוק גינה שכזו מה שגורם להמון אנשים לוותר על החלום הגדול. גם לאנשים אלו יש פתרון – ניתן לעצב את חלל הבית, המרפסת והגינה שלכם באמצעות צמחים מלאכותיים ייעודיים אלו יתנו את התחושה לה אתם צמאים מכל ללא שום תחזוקה שוטפת מן הצד שלכם – רק להתבונן ולחייך כל פעם מחדש.

SAGE-TLV: מתמחים בכדים מעוצבים

כדים מעוצבים וכדים לבית הם מלאכה לא פשוטה, אנו בsage-tlv עובדים ללא לאות על מנת לספק לכם את הכדים האיכותיים והטובים ביותר בשוק. Sage מתמחה בכל הקשור לריהוט ואקססוריז ייחודי לבית, מייבאת ומשווקת את המוצרים המובילים ביותר בתחום אשר ניתן למצוא אך ורק בגלריה הייחודית והמהממת שלנו. עשינו את הכל בשבילכם – כל מה שנשאר לכם זה להזמין!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0
עגלת הקניות שלך
עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות
Calculate Shipping
דילוג לתוכן